Căutare

marți, 23 februarie 2016

ADVENTURES OF QI HEALING WITH MASTER JIANG - Aurelian Popa

Momentan acest produs nu este disponibil
Anul apariției: 2013
Număr pagini: 101
Limba: engleza
Dimensiuni: 130x200mm
Descriere: Carte în stare bună.
Pret 15 lei



Scriu prefata acestei carti la 6 ani de cand l-am intalnit pe Maestrul Jiang. Primul capitol din carte l-am scris la 2 luni, imediat dupa ce l-am intlanit.

Nu am dorit sa public cartea decat atunci cand ar fi trecut minim 5 ani de la prima noastra intalnire si pana cand nu s-ar fi strans suficiente cazuri de vindecari.

Tot ceea ce povestesc aici sunt fapte reale cu persoane reale. Am schimbat doar numele in cazurile persoanelor care nu au dorit sa apara in carte in mod express.

Prin urmare, ca sa fie clar, aceasta carte nu e o carte de fictiune.

Asadar, daca nu e fictiune, nu e despre mine si nu e nici macar despre Master Jiang… Atunci despre cine sau ce e?

Este despre cazurile reale a 9 oameni cu afectiuni grave care au fost diagnosticati, tratati si insanatositi prin implicara lui Master Jiang si prin metode paranormale.

Am ales cazurile reprezentative pentru a putea oglindi cat mai fidel cele peste 300 de cazuri, reprezentand aproximativ 95% din totalul vizitatorilor ajunsi la Master Jiang. El a tratat cu succes pacienti din Romania, Franta, Germania, Grecia, Statele Unite, Turcia, Bulgaria, Malaezia, Italia si Rusia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu